måndag 14 februari 2011

Valentines


Vi börjar med nästan svart moln över hela barcelona. Det har regnat lite vid 17 var himlen nästan klar blå, som tur har det inte ös regnat!.
Idag skippar vi alla hjärtans dag, det ändå alla hjärtans dag varje dag för oss.
Angående lägenhet...
Det går inte så bra med jakt på en lförhoppsningvis i april. Som sagt theres reasons for everything så den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

I lördags gick vi ut till otto med pojkvännens vänner, först skulle vi till en ny club vid diagonal, vi kom vid 2 så var det redan försent med listan. Det bara gå till otto och komma in i vip dörren. Jag hade kul och nästan hamnade i bråk med 3 kaxiga brudar pga det kaxade med min pojkvän. Ni vet han gillar inte wannabes specielt som tror att de är nåt och puttar folk när de kommer in. Så jag vände mig om och puttade bort tjejerna när jag såg dom kaxa...
Nä nu ska vi äta middag hos älsklingen:-)
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar