söndag 27 februari 2011

Movies & Popcorn




Igar gick vi in till stan och shoppade lite. Hann lämna min mobil hos vodafone eftersom den laddar inte och nu använder jag en nokia som jag fick lana av dom än sa länge i 18 dagar. När vi kom hem var det filmdags och popcorn i vardagsrummet. Som sagt jag och han har nog sett nästan alla skräck filmer. Vi kollar minst 4 skräck filmer pa en dag.
Filmer som vi har sett det senaste var




  • THE RUINS -
    Fyra amerikanska vänner (Jeff, Amy, Eric och Stacy) som är på semester i Cancún, är övertygade av en tysk turist, Mathias, att gå på jakt efter sin yngre bror, Henrich, försvann efter att gå att se några ruiner med sin nya flickvän. Men när inlett resan är vilse i djungeln ... SUPER BRA FILM


  • DOROTHY MILLS-
    Jane Morton är en psykiater som tilldelats fallet Dorothy Mills, en 15-åring i en avlägsen irländsk ö, som anklagas för att försöka döda ett barn som såg ... Vid ankomsten, Jane upptäcker en liten, kall religiösa samfund terroriseras av en serie mystiska händelser och en fruktansvärd hemlighet som håller folk ...


  • CASE 39-
    Emily Jenkins (Renée Zellweger) arbetar inom socialtjänsten. Emily tycker att deras område har sett allt ... tills en dag hon möter sin nyaste, mest mystiska fall, vilket gör att antalet 39: ett problem barn misshandlas 10-åriga Lilith Sullivan (Jodelle Ferland). Bekräftar deras värsta farhågor när föräldrar försöker döda Lilith barnet, hennes enda dotter. Emily räddar henne och bestämmer sig för att ta med henne, tills en annan fosterfamilj kommer. Men snart decubrirá att Lilith är inte så oskyldig som den ser ut ...SUPER BRA FILM.


  • LET ME IN- är en americansk version av den svenska filmen " LÅt mig komma in " ( som jag har aldrig sett eftersom jag gillar inte kolla pÅ svenska filmer. "Let Me In" se centra en un niño triste llamado Owen (Kodi Smit-McPhee), maltratado por sus compañeros de clase y abandonado por sus padres divorciados; sin embargo, algo cambiará en la solitaria vida de Owen cuando conozca a una nueva y misteriosa vecina llamada Abby (Chloe Moretz), que vive con su silencioso padre (Richard Jenkins), y con quien entablará una particular amistad. Bra film men lite seg tills saker och ting händer.


  • HALLOWEEN 2- MIKE MYERS en physcho liten pojke som växer upp och dödar folk. Ja ni vet den filmen .


  • THE LAST HOUSE ON THE LEFT-
    Remake av filmen "The Last House på vänstern", regisserad av Wes Craven 1972. Historia Original: Mari och Phylis planerar att fira 17-årsdag av Maria gå på en konsert av hans favorit rockband val, Bloodlust. Men innan de anländer till den stora staden, är kidnappad av en trio av manisk. Våldtas och brutalt mördad bara ett hundratal meter från huset av en av flickorna. Lämna kroppen och huvudet till huset utan att veta att det inte föräldrarna bor Mari. Successivt kommer föräldrarna blir medvetna om vad som egentligen hände, och efter assimilera, kommer en blind hämnd, ond och kompromisslös ...SUPER BRA FILM


  • I SPIT ON YOUR GRAVE-
    Filmen berättar historien om Jennifer Hills, en stad flicka som hyr en avskild stuga i fjällen för att skriva sin senaste roman. En skrämmande kväll stormade en grupp lokala män kojan och våldtagna Jennifer, som lämnade nästan död. Men Jennifer överlever, och konsumeras av hämnd, de återvände till sina avskyvärda handlingar på ett sätt som de aldrig kommer att föreställa sig. SUPER BRA FILM.


  • THE MIST-
    I en liten stad i Maine, spricker plötsligt en våldsam storm som slutar så abrupt som det började. Därefter kommer en dimma som går in och fångstmetoder människor i deras hem, snabbköp ... och dödar alla som går in på sitt mörka.
Anyway denna är bara fa av dom filmerna som vi har sett.
Den här månad kommer jag säga upp mitt rum med privata badrum i Viladomat. Hela April månad kommer jag bo hos Rubén och hans familj i Hospitalet Santa Eualalia och förhoppningsvis i maj jag min egen lägenhet och första veckan i Maj är sista dagarna på jobbet.=)

NY KLÄNNING


Har klickat denna klänning förra veckan i asos hemsida, min favorit=). Så den lär komma den här veckan.




...och denna snygga skorna har Daria klickat åt mig från Nelly så när Adde kommer från Sverige förhoppsningsvis har han inte glömnt ta med sig den också.

Nu ska vi kolla på en film Youth without youth!!..hejdå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar