tisdag 19 oktober 2010

winter is here


Svinkallt idag. Kan inte fatta att det snart november. Det bästa med vintern för mig är modet. Snygga varma kläder kan man ha på sig.
Idag gick jag inte till jobbet heller. Soved tills 14 och var så sugen på pannkaka och lagade idag. Fick inte tag på Daria tills vid 17. Min älskling kom vid 18 för att han var klar med pluggadet för idag och hängde med mig till mitt sista mag anaylsis 'ultraljud' inte för att jag är gravid men för att jag har haft mag problem sedan ett år tillbaka. Glömnde att jag skulle inte äta 8 timmar och åt 5timmar sen, men det gick bra i alla fall. Skönt att det var gjort.
Sen umgicks jag med min älskling innan han skulle dra till biblioteket för att plugga.
Träffade Daria och vi tog en promenad och pratade om allt mellan himmel och jord , framtids planer etc vi satt vid placa universitat där folk skejtade tills 00.00. Skönt att bara få sitta och prata med varandra.
Efteråt drog vi hemmåt. Snart ska jag gå lägga mig för imorgon ska jag jobba. ooh vill inte.
God natt !

Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar