torsdag 28 oktober 2010

one day at work


Sitter på jobbet biaatch!:-) Fan vad det känns så skönt att få vakna vid 5.30 och börjar 7-15.30. Jag är som normlt morgon trött. Börjar tidigt för att jag skulle till Swe över helgen tills den 3 nov för att mamma fyller 50år men det blev inte så och jag är så besviken förhoppsningvis kan jag gottgöra det för mamsen i februari-mars .

Kom in till jobbet och gick till köket för att köpa cappucino i maskinen så var det en lapp på en av kylskåpet skriven på spanska.

Ska jag översätta så står det " Hej mitt namn är Linda och du har druckit min coca-cola, hoppas du njöt av den! Hoppas att du har gjort din sista coca-cola. Hoppas att du kommer lägga en ny på samma plats som du tog den. Hoppas att du blir påkörd av en bil och bryter alla dina ben i din kropp." Ja hoppas att den personen kommer ersätta hennes coca-cola hahaha. Linda är så rolig alltså:-).
Ha en bra dag allihoppa coz i will!
Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar