måndag 25 oktober 2010

Recovery


Tja gott folk! Vad gör ni denna måndag kväll? Själv så ä jag lite seg. Vi firade min bästa kompis Daria som fyllde 21år i lördags, Innan dess på dagen tog jag en fika med dom Adde och Daria vid ronda sant antoni ett tag och njöt det sköna vädret medan det är fortfarande varmt på dagarna. Sen gick vi in till en stor kines shop som har allt du kan tänka dej förutom mat. Massa coola grejer hade dom accesorer från asien. Sen gick vi vart sin håll. Jag mötte min älskling vid placa universitat och följde med honom köpa en fin grå tröja. Han ville ha blå men jag fick välja den här gången.
Vid 20 gick jag till Daria och dom för att äta middag. Dock var det bara jag som åt för de alla andra har redan ätit tacos som jag också åt. Vid 22 kom de andra. Vi hade super kul drack min favorit lambrusco:-). Sen avslutade vi förfesten med karaoke.
00.40 var vi ute och väntade på min älskling sen , sen tog vi två taxi och drack på silk sen otto. Musiken sög alltså ibland undrar jag hur man kan spela sånt crap music. I allafall jag hade ont i foten som aldrig förr så var det inte så kul och dansa för mig heller , stackars min body guard min älskling som fick gå fram och tillbaka med mig.
Adde och javi gick hem tidigt sen vi vid 4.30. Hade skit kul men synd att jag hade sån otur med mina skor som dödade mina fötter.

Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar