måndag 18 oktober 2010

whatta headache i got!


Omg! vad jag är uttråkad puff. Har inte gjort ett skit idag. Jobbade inte för att jag har urinvägs infektion. Sov tills 14, gick til doctorn vid 15.30 och väntade i 2timmar. Min pojkvän ringde mer än 6ggr för att jag skulle möta upp honom. Jag var 30mins försent efter jag varit hos doctorn. Vi gick till phonehouse och pratade med deras chef angående mina pengar. Han säger på onsdag borde allt vara fixat och klart!. Litar inte längre på vad dom säger. Stackars älskling missade sin sista lektion som är filosofi bara för att göra mig sällskap och hjälpa mig prata på spanska med dom vilket jag inte kan flytande än ...sedan dess från 19 tills nu har jag inte gjort ett skit. Försökte ringa Daria men hon var ute nånstans. Gud vad jag har så ont i huvudet:-(.
Tror inte att jag ska jobba imorgon heller.
Gud snälla låt det vara löst med vodafone så jag får mina 100e tillbaka och aldrig mer gå tillbaka ditt!.

Saknar min älskling sjuk mycket! och Imorgon måste jag träffa Daria undrar vart hon är.
Hade bra!


VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN! I WANNA BE WITH YOU FOR THE REST OF MY LIFE TILL DEATH DO US PART!<3<3
Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar