söndag 3 oktober 2010

Godnatt


Borta bra men hemma bäst! kom från min älsklings sommarhus i Tarragona . Det var lite kyligt inomhus så vi tände på brasan.


Det var mest chill night för oss och området var så tyst och lungd. Mest semester hus och camping nära havet.
Sista minuten spelade vi kort spel Stress älskar spelet. Tiden gick så fort att vi inte hann göra så mycket plus min älskling pluggade i några timmar. Skulle vilja vara där nästa sommar om dom inte hyr ut den i en vecka. Väldigt dyr semester hus at hyra på den områden.


Gillar den här stora fjärilen som hängde på väggen i vardagsrummet.


Min älskling älskade spelet stress som jag lärde honom hur man spelar.
Nu ligger han bredvid mig hemma och snarkar. Han ska upp kl.7 och jag kl.10 för jag har tagit mitt gamla shift heltid från 12.30-21.00 efter 8månader. Det kommer bli skönt men kommer sakna vara uppe länge jobbar 6timmar och börjar kl. 15.
Buenas noches!
Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar