fredag 1 oktober 2010

before now and then


(en gammal bild på mig för två år sen)And i wish i could be this tan all year round :-).

Uttråkad på jobbet finns inte så mycket jobb att göra. Ska berätta lite vad vi har gjort förra helg eller senaste dagarna .
Har köpt lite nya smink.


En ny concealer/foundation som är nästan like vit som snövit inte för att jag är det, men jag använder två olika foundation. Ena är vit ifall om jag har lust vara som michael jackson och ena mörkbrun för älskar mulat färg. Ne nu skojar jag bara. Jag köpte den nya concealer /foundation för att jag blandar den med min egen vanliga make up forever som har blivit för mörk för mig och nu med den vita får jag en fin färg som passar min hudfärg plus jag behövde en concealer two for one.
Köpte en cream/powder bronze som rouge. Vatten tät och går inte bort när man svettar eller när det varmt.Den är super bra och är från märket too face.

Sen jag och min älskling är väldigt duktiga på att äta skräpmat hemma. Så vi beställde telepizza familj för han och en liten för mig med potatis klyftor osv



Snart är det helg. Vi har tänkt åka till min älsklings sommarhus en timme från Barcelona över helgen som ligger nära havet i Tarragona. Vi behöver den här helgen få vara ensamma efter en "hård" vecka fram och tillbaka.
Ha en trevlig helg allihoppa!
Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar