lördag 2 oktober 2010

its u and me, me and you


Wassup homiez!
Hur mår ni ikväll? hoppas ni har haft en trevlig helg för snart är det söndag och ny vecka igen.
Snart ska vi dra till Tarragona håller på att packa och laddar filmer och serier.

Igår gick vi jag och min älskling till jamboree och hade kul. Jag var lite för utklädd dock eftersom det ingen clubb med dresscode och glamour men det viktigaste att musiken var bra. Ottozutz music dvs nästan som min ipod bra hiphop rnb music. Vi stannade där tills 4 och sov så gott tils 14.30. Mådde prima eftersom drack inte så mycket igår. Äntligen kände jag inga konstigheter trodde att jag kommer må illa och svimma som sista gången.


Idag gick vi och handla lite mat sen åt vi tacos hemma. Fint väder var det lagom varmt synd att vi var för lata att gå ut och göra nånting.

Hmm min älskling är en timme försent. Har ingen bråttom men börjar på att bli hungrig.
Ni får ha en fortsätt trevlig helg!
Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar