onsdag 13 oktober 2010

looooong time


wazzzzup? Its been a long time!! Kom nyss hem från jobbet och hann städa mitt rum eller rätta sagt plockat undan mina grejer och pojkvännens kläder som låg överallt. Han hade bråttom imorse därför.
Hur som haver så ska jag berätta lite vad vi har gjort de senaste dagarna.
Det blev otto i lördags. Blev drickande innan hemma hos mig vid 00.30 kom Janni och Emma. Åsa skulle med mn vi fick inte tag på henne.
Vi drack tysta i min lilla balkon där vi alla fyra fick plats (pojkvännen min) var också med självklart:-).
Vi hade rolig och pratade engelska hela kvällen så att min kära pojkvän också förstår. .jag behövde inte påminna tjejerna utan dom bara pratade hela kvällen haha. I alla fall vi var lagom fulla. åkte taxi till otto och tog med oss paraplyer, tur att jag hade två . Kom in som vanligt med sköna gamla låten 'thong song' och super bra music , för att det var den lilla dj som spelade!. Det var länge sen jag hade så kul , vi stannade tills nästan vid 5 då var tjejerna redan så trötta. Resten av dom här dagarna var det en vanlig dag umgåtts med min underbara pojkvän. Hälsade på hans mama här om dagen Gud hon var så underbar och trevlig.
Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar