onsdag 27 oktober 2010

La fionna

wazzup dudes!
Sitter på jobbet och softar hahha gött!. Vaknade bakis men mår prima nu wehooo jag mår piggare än någonsin.
Igår så gick och mötte våran kompis Emma jag och Daria för att ta en drink eller två eftersom Daria åker hem till Svea på torsdag morgon :-( *snyft*.
Vi gick till cool bar vid gotico och drack varsin mojito med jordgubbar.


Världens godaste mojito för 7 euro. Baren heter La Fionna. Kunde inte ta så bra bilder med min mobil.


Jag och Emma


Själva baren där vi satt. Toaletten var bäst den så ut som en dressing room med röd gardin hängande och inne var det mörk och det enda stearin ljus som var tänd. Perfect for halloween .


Daria och Emma:-)
Vi drog hem och gick förbi mcdonald för att jag var så hungrig och lullig full.
Pratade med min äskling på telefonen halv vaken.
Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar