söndag 17 oktober 2010

What doesnt kill me , makes me stronger



bilden var tagen från förra lördag på ottozutz.

Wassup freak! fattar ni att det redan är söndag. Imorgon kommer Daria:-) och imorgon ska vi till Phonehouse med min pojkvän och prata med deras chef så att jag får min 100e tillbaka, va fan det har gått snart 6månader.
Vad har ni gjort i helgen? Vi har inte gjort så mycket. Vi skulle titta på teater men jag gick nån slags infektion som är borta nu.

I Fredags: Kom min pojkvän utanför mitt hem utan att säga nåt, sen gick vi hem hos han och åt middag och pratade med hans mama. Vi var där tills 1på natten. Sen var vi hemma hos mig.

I Lördags: Gick vi till stan och till Phonehouse och hem. Lagade värsta maten och såg filmen 'MACHETE' så himla bra film.

Idag söndag: Har vi bara latat oss. Vi gick inte ut för min älskling är jätte förkyld. Tyckte så synd om honom så gav jag honom bästa medicine när man är sjuk som förkylning och feber . Pang! blev han mycket bättre efteråt:-).
Vi kollade på filmen 'CUBE' som blev aldrig klar. Väntar på min älskling som kommer hit igen vid 00.30 för att han var med sin mama och mormor för att hälsa på sin moster på sjukhuset.
Nu ska jag äta färdig min spagetti med pesto mums!


Te Kieroooo muchisimo mi amorcito!
Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar