onsdag 13 oktober 2010

we cant have everything in life, but we can have something more than anything!


Just nu så ligger jag och drömmer om vad som kommer hända efter den nuvarande job jag har. Så många frågar och för lite svar. Ska jag leta ny job sen? ska jag ta 3månaders semester sen börjar jobba igen? ska jag plugga? åka hem till Sverige och fixa mitt körkort? Vad, hur , när??? vet ej vet ej vet ej ännu!

En sak är jag nästan säker att jag vill bo själv. Jag orkar inte bo med andra människor längre. usch usch usch.

Vad ni inte visste om ni :

1. Jag älskar och jobba och tjäna mina egna pengar!

2. Jag pratar mycket och gör lite.

3. Jag gillar inte vara vänner med vilka tjejer som helst. Antingen så måste jag börja ogilla dig eller så väljer jag vilka och vem jag vill ha som mina kompisar.

4. Jag gör allt för att få sova så mycket som möjligt.

5. Jag går aldrig ut från dörren UTAN min marc ecko klocka:-).

Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar