fredag 15 juli 2011

Wanderin at night



Har gjort mig klar till sängs make-up off and night clothes on och ni tänker säkert " VA?" det är fredag whattf..." och jag vet det inte Barcelona och jag går inte ut här i den här lilla stan heller kanske för att dricka men har inte lust med det heller. Så min helg är som mina vanliga dagar här i Swe. Mina vänner bor inte här dom bor i Norrköping och Stockholm. Men ska snart ta en träff med mina gamla vänner här i stan också ja ni vet vilka ni är så fort jag blir klar med mina ärende här...

Kl 01.00 midnatt landar min älskling från Tenerife hem till Barca så får äntligen skypa med honom=) än så länge en tråkigt lång blogg lista.

Du heter: Vanessa-Mae A.k.A Vennezaishername
Smeknamn: Venneza,nessa, Van, Ven
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Min vad??!
Beroende av:
False eyelashes och solen
Vad tror folk om dig?
bryr mig inte!
Stämmer det?
Japp jag bryr mig inte vad dom tycker och tänker om mig. De som känner mig känner mig väl =)
Vad får du oftast komplimanger för?
Mycket om mitt hår . Ben, leende och ögon och min hud när jag är solbränd;)
Hur imponerar man på dig?
självsäker, vara dig själv och ha attityd men jordnära.
Brukar du skratta för dig själv?
ja när jag tänker på gamla roliga minnen.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Det står på spanska ett automatisk sms när jag genomför ett köp med mitt kort via nätet för säkerhetskäl.
Var bor du?
Barcelona mellan landa i Sverige Vetlanda så ofta jag kan =)
Trivs du där?
Världens bästa stad än så länge
Hur svarar du i mobilen:
Hola ( på spanska) eller hej?
Vem ringde du senast?:
Rubén
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att vi ska prata på skype sen när han har landat vid 1 i natt.
Antal timmar sömn inatt:
9 och en halv timme (02.30-11.30)
Sov du ensam:
Ja.
Brukar du komma i tid:
Ibland
Hur känner du dig nu:
Helt okej
Vanligaste färg på dina kläder:
starka färger som orange,gul,rosa,grön
Vad tycker du om fötter:
Jag tittar inte direkt på dom
Vad saknar du:
Barcelona, sola på stranden ensam eller med vänner med ipoden på. Rubén och hans familj och hunden Sera, alla mina goda vänner Daria, Gabby,Mariela, Frida, Åsa, Sofian, Emma, Janni
Hade du en bra kväll igår:
Inget specielt men ja.
Favorit dryck på morgonen:
Färskpressad juice helst kallt med is.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Här i Sverige 01.30-02.30, Barcelona 03.30-05.00 på morgonen
Är du blyg?:
När jag känner mig obekväm ja och för det mesta.
Sysslar du med någon idrott:
Engång när jag var yngre men inte nu tyvär.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Attraktion men inte kärlek
Har du spytt offentligt:
för många gånger.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Visa killar hur man ska behandla en tjej
Är du nöjd med ditt liv:
Yes men bättre är inte dåligt.
Är du bortskämd:
Nej!
Vad gör du i morgon:
Inget speciellt regnar det håller jag mig inomhus...
Vad är det värsta du vet?:
Iskalla dagar grå och tråkigt. Terrorister ja allt det värsta av det värsta och wannabes oh please!
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja mina vänner är helt otroliga!
Vad är det finaste du fått?:
En givande och hållande löfte
En speciell dag du minns:
Alla speciella dagar minns jag.
Du samlar på:
skor och klänning
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Ringer om jag kan annars chattar jag med henne det är min vän Daria
När grät du senast:
Den 22:a juni på väg till Sverige jag fick lite tårar och ville inte åka.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Shoppa loss baby, investera pengarna, resa, köpa en bil och dela lite cash till mina päron och bröder. Dela en "dyr" present till mina vänner
Vill du gifta dig:
Det klart!
Vill du ha barn:
Jajajmensan vill ha en stor familj.
Är du musikalisk?:
njaaa så där.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Iskall vatten eller iskall äppel dricka
Bor dina föräldrar tillsammans:
Yes.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja och det värst jag vaknar sen med tjocka ögon ser ut som jag blev biten av bi =/
Biter du på naglarna:
Ibland.

Godnatt

One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar