tisdag 19 juli 2011

Dirty situation


Och så har jag gjort mina teori övningar på datorn och klarade 100% igår =)!!! Jag övar och övar tills det blir perfekt. Men sen är det annorlunda i verklighet med det riktiga kunskap provet. Medan dess solen skiner blandat med stor svart moln. Jag kan säga bye bye sommar här i Sverige.

Igår natt kollade jag och min älskling på film medan han är där i Barcelona och jag här i Swe. Vi hade skype på medan vi kollade på en film som heter I AM NUMBER FOUR!!!. Den var riktigt bra.
Den bästa kvalite när man laddar filmer är BLURAY men inte alla funkar som det ska via piratebay. Kommer aldrig ladda DVD kvalite filmer längre bara om BLURAY inte fungerar som det ska.
Jag måste läsa körkort boken igen och göra ännu mer teori övningar. Vi hörs!


One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar