måndag 25 juli 2011

Ardell false lashes 110

Fick ett paket idag. Först trodde jag att det var till min pappa eftersom det stod hans namn på den. Och så var det min. Lös ögonfransar från Ardell har kommit äntligen. Efter 2 månader strulning med posten och nu fick jag den . Jag beställde 10 par och fick en extra.
Beställt från http://madamemadeline.com
kostade 2.60 dollar per styck om man beställer mer än 3-4.


100% human hair och varje par kan man använda upp till 3 veckor.
Ska ta en bild hur det ser ut när jag har provat dom.

Ardell 105 som är har mer dramatisk look men ändå natural är på väg och den har jag beställt från E-bay denna gången. Den kommer 1-5 augusti billigare än madamemadeline.com

Annars använder jag H&m medium lösögonfransar och dom är super bra också. Varje par använder jag upp till 2 veckor om inte mer.

Jag har användt lösögonfransar varje dag sedan 3 månader tillbaka. Och det gör verkligen allt. Nu är den min bästa accesory.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar