tisdag 5 juli 2011

Dont tell me what I CANT!!

Sitter hos mina päron, ja vart annars ska jag vara?. Dom stack nyss för att handla nånting valt att stanna hemma och läsa körkorts boken. Har läst den engång ska läsa igen och få bättre begrepp och förståelse innan jag tar intensivkurs nästa vecka då ska jag skriva in mig. Det är vackert väder hallelujah det va på tiden !!
Lyssnar på spotify mohombi han är grym han.
Dags och boka tid hos frisören men finns ingen annan jag kan riktigt lita på, få väl pröva och se till jag bli nöjd med deras jobb.
Har inte kunnat umgås med vänner som jag har planerat ännu eftersom jag har fortfarande massa ärende och göra. Förhoppningsvis nästa månad är jag fri och klar med allt då är det dags för träff.

Nu ska jag fortsätta läsa boken

One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar