onsdag 27 juli 2011

Ardell false lashes 105 The mascara dramatic effect

Hej!!

Nyss vaknat har inte vaknat så här "tidigt" på länge. Jag vaknar jämnt kl 12.00 Fick ett paket därför.
Paketet som jag har beställt från ebay och mitt första beställninger där skulle inte komma från tidigast 1:a augusti. Men va bra att den kom idag. Ardell 105 20 st jag beställde så mycket för att jag visste inte att man kan använda upp till 3 veckor. Men ja i alla fall behöver inte köpa lös fransar på länge =). Ska beställa lösögon fransar nedre delen också ;).

Resultatet på den andra jag fick 110- Den var verkligen super naturligt men jag gillar mascara effect så jag satt ihop två sånna istället för att få det. Det också en bra trick!


Ardell 110 100% human hair. 20 st som jag fick idag.


Mina lösögonfransar totalt både 110 och 105 och lite av H&M




Ardell 105




Jag satt ihop 2st 110 och blev så här




skillnaderna mellan 105 och 110



105 Den naturliga looken.

Ardell är den bästa lösögonfransar med kvalite nånsin. och H&M också ifall om man inte kan köpa Ardell på nätet. Så om jag inte har Ardell går jag till H&M.
En make up artist vän till mig tipsade detta. Tack soz!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar