fredag 29 juli 2011

Packing Lördag mot Piteå



Sitter och packat mina kläder och har även hjälpt mamma att laga mat. Imorgon tidigt på morgonen ska vi till Piteå för att hälsa på min brorsbarn lilla Theo som jag har inte sett i 2 år. Så det ska bli kul och vara där nästan en vecka. Men först så åker vi förbi stockholm och sen fortsätter vi mot Ljusdal Färila där min pappa kommer ifrån och hälsar på släktingar. Sen åker vi direkt till Piteå. Så det blir en super lång resa och det kommer vara den längsta bil åkning för mig krossar över nästan hela Sverige.

Vi ska fixa mobil bredband också så internet kommer jag ha med mig. Mina föräldrar har hyrt en sommar stuga nära Piteå havsbad och jag har hört att det är jätte fint och mycket att göra där. Vad vi vet framöver blir det super fint väder där uppe än här nere.

Mina kängor från http://choosestore.se wildflower by Kenza precious boots kom idag precis. Yeppe!!!


Vad tycker ni ? Jag ville egentligen ha en från dinsko som fanns förra året. De var super snygga men får se det här året om det kommer igen.

Nu ska jag måla mina naglar blått..Vi hörs där uppe!!

One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar