torsdag 21 juli 2011

Sweeter than the apple pie



Hello!!

Kollar på lost just nu season 4 den är så bra. Mamma kom hem med min favorit 2 äpple paj från mcdonalds =). Jag skulle ändra min biljett hem till Barcelona idag från den 28:e september tills den 12:e september istället men ångrade mig eftersom jag måste kolla om någon kan skjutsa mig till landvetter eller kolla bustider. Kvinnan jag pratade med blev lite sur..hahaha ehh ööö...Det skulle kostat mig 72euro extra för att boka om biljetten hem. Jag skulle ha tagit sånt där försäkring.. Men men theres a reason for everything och det kanske finns mening med att jag åker den 28:e men får se om jag kan ändra biljetten framöver.

WATERPROFF: Juste ja jag undrar var man kan hitta riktiga waterproff smink som eyeliner nu för tiden. Det sägs waterproff men inte är waterproff. Jag använder lösögonfransar lim som heter ADHENSIVE och den är super bra. Men igår så regnade och jag blev jätte blöt när jag var ute med hunden. Jag kom hem och tittade på spegel och visade sig att den där waterprofff effect var inte riktigt waterproff. Fan va sur jag blev. Samma sak med ögonbryn penna och ögonbryn kräm från min favort smink märke make up forever. Jag var på stranden och solade en dag och svettades som en gris efter några timmar var mina väl målade ögonbryn "borta"...grrr. Tjejen på sephora tyckte det var konstigt. Hon sa att hon t.o.m badade med den och den satt kvar.
Aja Godnatt på er,

One love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar