onsdag 13 juli 2011

La familia




Minihus

Gick en sväng vid 20.00 till ett ställe utanför stan och spelade minigolf med mina päron. Träffade på en gammal kompis och klasskamrat Sandra där med hennes lilla syster Sabina. Dom var med mina föräldrars goda vän Lotta och hennes lilla pojk David. Vad världen är liten tänkte jag säga. Dock är det en liten stad vi bor men det inte varje dag jag träffar på någon jag riktigt känner faktiskt. Att folk inte känner igen mig mer är inte heller något konstigt och det kan jag förstå. Jag har ändrat mig en hel del och jag märker det själv. Jag tror mitt festade med mina vänner i Barcelona har ändrat hela mitt utseende och stil och det är inget jag ångrar för =). För oss "den tiden " var som en catwalk för oss ute när vi ska ut. Nya outfits varje helg om vi ska ut. Går vi ut 3-4 ggr i veckan då har vi redan förberett 3-4 nya outfits den du. Anyway var och hälsade på Joannas föräldrar ( min brorson mammas föräldrar) har aldrig träffat dom innan. Dom var på deras sommarstuga. En jättefin söt sommarstuga. Riktigt underbara människor. Det var inte bara minigolf där ( jag spelade riktigt dåligt) det var också musik med massa gamla människor dansar till dansband musik, ute och fika så det var riktigt liv!
En sak vill jag tillägga att man märker inte eller vet inte vad är en riktigt SKÖNHET både människorna och runt omkring oss förrän man har varit utomlands och bott där. Se mer än vad dina ögat når det är paradiset!



mina päron spelar minigolf. Försöker umgås med dom så mycket jag kan medan jag är här. Har saknat dom riktigt mycket. Dom är världens bästa<3












Nu ska jag gå lägga mig och titta på lost. Natti natti !!
One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar