tisdag 1 mars 2011

Who knows what future holds?


07- FRAMTIDEN

...vet inte hur framtiden ser ut, men man kan alltid drömma och planera. Jag kommer bo här i Barcelona självklart ska jag inte lämna min man här. Vi vill gärna bo i ett annat land som kanske Canada, USa..?! SEn vill jag ta min system kamera pa allvar ( dock har jag salt den redan, men ska köpa en bättre) och sen plugga och börja om igen pa nytt. Jag vill ha ett annat jobb och bättre än idag. Jag vill inte planera för mycket men vi far ta ett steg i tagit. Som Rubén säger ALLTID SIKTA HÖGT ¨för att du ska komma nagonstans. Han är min inspiration aw min Älskling! Vad jag vet har jag hittat mannen i mitt liv som adde säger " WE ARE PLANNING DAY AHEAD, BUT WE ARE THINKING ON FOREVER"... Tiden gar sa himla fatt att det man har planerat hinner man inte göra eftersom tiden gar bara förbi but one day at a time.

Igar sa kunde inte jag sova vid 6 hade jag ont i magen och sprang i toaletten hade spy kÄnsla men gick inte och spy. Konstig nog jag inte gravid heller. Det kanske min mage problem Är igang igen, men det kommer mest fran halsen sant spy känsla. SOm tur hjÄlpte det alltid med tuggummi med MINT SMAK... hoppas jag kan sova bättre ikvÄll.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar