söndag 20 mars 2011

Bad day

gör en snabb inlägg. Vi var pa ottozutz igar. Först gick vi och träffa Rubéns kompisar och sen drog vi till Silk bar och träffade Mariela och Emma. Super bra musik hundra ggr bättre än vad som spelar i otto nu förtiden.
VI var där och drack 3 drinkar sen tog vi bilen till otto.
Det var packat med folk som vanligt och jag nu för dagen kan inte ga med klackar längre eller kanske dom är helt enkelt obekvämma. Hade kul igar men som sagt man kan inte förvänta sig like old times. Jag tal inte ens alkohol längre jag blir full men sen blir jag trött och nykter igen, thats the shit.
Musiken sög igar kvÄll vi drog hem vid 4.00 medans Mariela och Emma stannade kvar.

Efter flera ggr jag har märkt när jag gar ut det börjar blir väldigt trakig, sen dagen efter blir jag bakis eller mar illa, det vÄrsta jag vet. Sa jag ska bara ga ut när det Är occassions lr vänner som kommer och hälsar pa. Jag önskar att det var lika kul att festa da innan som nu, men tyvÄr det är det inte =(. NU ska jag vila har ont i huvudet och ont i magen pga vodkan igar.
Det blir true blood nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar