tisdag 15 mars 2011

Nyhet back to the old age?

Det sägs att facebooken försvinner i march 2012?. Först tänkte jag " vad ska hända utan facebook ?", det som inte har internet alls. Det borde bra och daligt. Det bästa med det den bekvämaste att prata med närmaste vänner eller gamla kollegor och familjer, för vem pallar loggar in pa msn samtidigt?? Inte ens jag knappts använder min msn. Typ engang i manaden. Vissa blir beroende av facebook gar in pa andras sidor och checka läget , skvaller etc. Vissa gör dumheter otrogen , flörtar osv.. Jag kan nog klara mig utan facebook jag är inte beroende av det. Jag tycker det är bara kul och kolla pa vänners bilder och se hur dom har det osv.., men men om det nu kommer hända vet jag ej.

Han som driver facebook vill ha tillbaka sitt liv, ge mig 3000e sa gör jag jobbet at dej =)!!! too much for you aint for me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar