torsdag 24 mars 2011

Toasted bread with jam


...Stig up "tidigt" idag kl 10.30 och gjorde mig ordning och efter 30mins var jag klar med smink och fixade haret snabbt.
Idag far jag post om post gubben är on time. Hade beställt OBH NORDIC ARTIST WAVE MAKER.
..och den ser ut sa här...inspirerad av Britney Spears manga ar sen hon hade sitt har fixat med denna.
...Sa det ska bli kul och testa om jag passar i den, jag far hoppas det ;).
köpte den via nätet http://eleven.se heter sidan. Den var lite dyrare än vanligt eftersom det kostade med frakt ocksa.

Igar hämtade jag min mobil som vart pa lagring i 3 veckor. NU har jag den äntligen min sony ericsson x10 =). De har ändrat applicationerna mycket bättre än förut nästan som iphone. Far se om de verkligen har lagat den, sen ska jag byta operatör fran vodafone till simyo där det kostar endast 0.03eur att ringa per minute och sms 0.09eu . Adios snart vodafone, ni är skit!.
Har bara ett till "problem" hittade inte locket pa min mobil eftersom när vi lämnade den pa lagning tog dom hela mobilen förutom bak locket och minnes kortet, nu kommer jag inte ihag vart jag la den. Har letat här hemma hos Rubén finns ej, tror inte att den är pa min gamla lägenhet eftersom jag Är aldrig dÄr. Jaja hoppas jag hittar den annars far jag köpa nytt skal pa mobilen, suck =(.

Nu ska jag borsta mina tänder och träffa Rubén för att lämna hans pengar sen ár det jobbet som gäller 12.30-21.00. THANKS GOD ITS THURSDAY!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar