lördag 26 mars 2011

Updo

Bad hair day, vad gör man at det? hmm..updo?!
Gillar inte ha upsatt har jag tycker jag ser förjävligt ut plus min ansikte blir sa rund ..

Utväxten pa mitt har ser hemsk ut ocksa. Den växer som gräss sa jag maste färga om den här veckan.
Anyway guys igar kollade jag pa true blood 4 delar i den tredje säsongen, Är sa inne i den=). Gud vad jag älskar vampryrer och vampyr filmer..

Den här helgen stannar vi hemma. Rubén har stora examen pa gang och han vill gärna ha 100% pa alla sina ämnen dock har han nästan det pa alla, men han Är inte nöjd med det han vill ha 100% av 100%. Ska bli kul att fa börja plugga snart med honom.

Igar befriade jag min mobil för att jag kan bara ha vodafone simkort i den och eftersom vodafone är det värsta jag vet sa gjorde jag det. Man kunde göra det pa nätet via http://doctorsim.com ( spanska) genom att skicka dom ditt IMEI code plus ett S/N code i telefonen och finns nÄr man tar bort batteriet i telefonen. Betalade 39e efter 2 dagar skickade dom instruktionen pa vad jag skulle göra samnt en kod för att blockera mobilen fran vodafone. Har gjort det igar och det funkade =)...Wehoo nu väntar jag bara pa att jag far mina nya simkort fran SIMYO dÄr man kan ringa 0.03eu/minut och navegira för 500mb .
Sa that shit is almost done.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar