fredag 4 mars 2011

cold




Attans jag är sa förkyld sedan igar. Jag nös hela tiden pa jobbet idag och nu det bara rinner vatten fran näsan. Vädret här borta är sa kallt pa kvällarna varmt pa dagen. Det fran och till. Fattar inte...anyway Idag köpte jag en stor svart kavaj fran Zara och en bla top och igar skickade jag en blom bukett till mina föräldrar i Sverige med en liten nalle fran interflora.se, valde tulpaner i olika färger och mamma var sa glad =). Visste inte deras nya adress eftersom de hade flyttat, men vi hade tillgang pa folkbokföring adress pa jobbet.

MIna vÄnner kommer hit denna manad. Längtar! Hoppas min förkylning gar över för det verkligen inte kul.
Jag har en "projekt" pa g. Tell you more later.

Denna manad har jag massa lägenheter och titta pa. Hoppas jag hittar en snart.


...sorry jag pallar inte blogga mer Är ganska trött.




..jag bjuder pa en gammal bild pa mig fran forra aret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar