söndag 13 mars 2011

What?

Jag "känner" vissa folk som är tillsammans med nagon och efter nagra manader flyttar ihop med en kille och redan planerar hela livet ut , utan ens riktigt känner personen. Visst det upp till dom men jag tycker att det är helt sjukt att göra sa, sen gör man slut för att det inte funkade riktigt och varar kanske minst 1 ar och sen träffar man en ny kille och gör samma sak igen om och om igen. Jag säger att man inte riktigt känner personen förrän det har gatt ett ar och är tillsammans med den personen varje dag. Bara för att han/hon visar sina bra sidor i 2 manader betyder inte det att jag känner honom in och ut, hmm i dont think so sweetheart. Du tror att du känner men det gör du inte.

Jag har ocksa lärt mig att är man tillsammans med nagon och har en bad mood day sa ska man inte ta ut det över sin partner. Han ska inte anpassa för din skull varje gang du inte är pa humör. Han ska inte behöva "acceptera" dina humör svängar bara för att han älskar dig och att du ska vara som du är och inte ändra dej, nej!!! fel fel fel. Bara för att en person älskar dig betyder inte det att han kan sta ut med dina humör svängar när du väl känner för det. I Sana situationer SKA DU ÄNDRA DEJ och inte han, samma sak om det tvärtom. Sa funkar relationer bättre. Jag tror att man kan bli en bättre människa och det blir man av den personen som älskar dej mest av allt.

NU har jag varit tillsammans i 1 ar och 3 manader med min älskling, varje dag lär jag mig nagot nytt och det är jag tacksam för att han är alltid villig och hjälpa mig att vara den bästa jag är till honom oavset i det daliga och det bästa dagarna tillsammans. Vill man vara tillsammans för alltid far man göra det bästa av det bästa. =)


NU true blood...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar