måndag 27 september 2010

Theres a rainbow after the rain


Börjar blir sömnig men vill inte sova ännu.
Idag hämtade min älskling mig efter jobbet och vi gick hemmåt. Det var kyligt ute och jag glömnde ta jackan med mig typisk. Vi gick förbi kfc för att köpa take away och åt hemma. Har ätit så mycket ris den senaste veckorna, men jo mindre jag kollar mig själv på spegeln jo smalare jag blir konstigt nog, men ska nog sluta äta ris istället och ersätta den med grönsaker istället.

Min älskling ligger obekväm på min säng kan inte sova så bra för att hans huvud igen det kliar tills smärtan. Han får inte ha huvudet med kudden så han får använda sin arm och försöker inte nudda hans huvudet med nånting. Tycker så synd om honom stackars :-(.

Nu ska jag fundera om jag ska gå och lägga mig eller inte .
Nattinatti!

Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar