onsdag 8 september 2010

simple pancake

Kl. är runt tolv och det är mirakel att jag är vaken för drygt en timme sen vid elva. Sitter och äter frukost så här sent. Det är förmodligen lunch för eran del .

Frukosten blev Pannkaka utan nånting. Annars brukar jag lägga ham and cheese eller choklad på eller som den klassiska sylt och grädde.

Pojkvännen har gått hem runt 11.30 han cyklade nu för tiden, det tar bara 10-15 mins för honom från hans hem till mig, annars tar han sin bil men det är så dåligt med parkering tiden här. Vid 7-8 måste man flytta bilen och det är för dom ställe som är fri parkering på helgerna och på kvällarna. konstigt men så är det.

Gud vad ska jag göra utan min pojkvän. Tur att jag har så bra pojkvän.

Igår så kolladd vi på våran favorit serie som jag börjar älska. Helt komisk. Den heter ' THE BIG BANG THEORY' för ni som inte har sett eller vet vad det är måste ni bara se den. Den är så bra! Friends är bra men den här är grym! :-).

Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar