lördag 18 september 2010

Hello

vad händer yo? själv sitter hemma min älskling gick hem nyss för att han ska fira en födelsedag med sina kompisar. Han ville att jag skulle komma men jag kan inte och har inte lust och gå ut ni vet varför så han kommer hem till mig efter festen :-) istället
Har nyss städat stökande rummet och vi kollade på Vampires suck. Eftersom han har gått får jag fortsätta kolla det själv.




Idag hann vi inte göra så mycket . Det var väldigt höst väder ute gillar när det är så ibland. Vi vaknade vid 14.30 och sen gick jag till affären och köpa lite mat. Gjorde godaste maten på länge och det blev hemlagad 'mamas köttbullar' som jag hittade på recepten.se med hemgjorda brun sås potatis och sallad. Lagade pommes till min älskling istället för potatis som han inte gillar riktigt.


så himla goood! älsklingen älskade den.

Sen tänkte vi dra till stan för att köpa hans böcker men vi skippade den här gången.

Min man blev hungrig igen han äter så mycket heheh så åt han sånt bröd med choklad i och gav honom mjölk i en mini kopp eftersom han lämnar alltid nästan halva glass


Det var bara ett skämnt dock men det räckte perfekt åt honom den lilla koppen haha. Nu ska jag fortsätta kolla på vampires suck och äta magnum mandel glass kallar vi där borta i swe
Ha en trevlig party night allihopa eller en mysig lördag!
Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar