onsdag 8 september 2010

cyckle tur och smärta


Jag trodde jag skulle dö idag. Hade så ont i magen. Som ni vet så har jag problem med min mage. Två olika smärta. Det ena är magkatarr som tar bort mitt andetag sen svimmar jag bara som det redan har hänt mig några gånger. Det andra var den som jag fick nu, mer som den värsta menssmärta! Håller på nästan gråta. Jag har jo inte min period än men smärtan är så lik. Det första får jag mest. Har äntligen bokat tid hos doktorn för ultra ljud och hoppas på att dom ser problemet som jag har haft på länge.

Iallafall idag har min pojkvän fixat en annan tjej cyckel som det hade. Vi cyklade från hans hem till maremagnum och satt kollade på havet och båtar. Sen cycklade vi hem till han igen för att hämta hans dator eftersom mina funkar inte just nu. Sen cycklade vi hem tillbaka till mig. Har inte cycklat sedan jag var sist 16 år. Har aldrig cycklat i traffiken så det var första gången. Jag var och är fortfarande rädd pga bilarna bakom. Som tur så fanns det cyckel väg nästan hela vägen annars skule jag aldrig kunna klara det.

Nu är jag super vaken ..vi la oss runt tolv och tänkte vakna efter en timme eftersom vi blev trötta och sömniga efter cyckel tur. Min älskling sover fortfarande bredvid mig :-\.
Jag kan inte sova mer så kanske kolla på filmer eller min favorit serie THE BIG BANG THEORY?, usch börjar bli jätte hungrig också. Ska nog göra te och äta svensk skorpa som jag köpte på en spansk affär, men är rädd om smärtan kommer igen :-(.
Godnatt!
Här får ni lite bilder som jag tog med min snygga sony ericsson x10 :-). Super bra kvalitet!


Jag och mannen i mitt liv!




Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar