söndag 12 september 2010

Got your back


Söndag är slut , semestern är slut :-(! fy fan vad tiden går fort, men är ändå glad att få jobba igen.
Det bästa nog med livet är att vakna på morgonen och vet att man ska jobba tjäna pengar och spendera den till vart man vill. Sen på helgerna umgås man med sina nära och kära. Prioriteringar är nog viktiga ännars är det ingen meaning att vakna och leva varje dag . Visst är det svårt att vakna på morgonen ibland och göra sina dagliga rutiner, men tänk hur trist livet är om man inte har dom dagliga rutinerna . Så det ska bli skönt att få jobba igen.

Idag gick vi och åt på våran favorit kebab ställe runt 15 vid macba.


hmmm så himla goda och bästa kebab nånsin här i barcelona.
Sen tog vi en runda genom stan och såg Adde och Javi fika med Javis mama och snackade en snabbis. Efteråt drog vi till ett ställe och drack varsitt glas öl. Det var lite dyrt dock, men nu vet jag det för nästa gång.



Sen drog vi hem och kollade på filmer och umgås med varanda. Kommer inte kunna umgås varje dag för min älskling börjar universitet imorgon från 8-20 han älskar och plugga tolv timmar pga han tog extra ämnen som tex filosofi med mera.

Vid ett midnatt ska han dra hem :-( han ligger och sover bredvid mig, stackarn han är så trött. Sen ska jag städa mitt rum en snabbis för det är katastrof!

Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar