söndag 26 september 2010

not da best


Fredag efter jobbet gick jag för att träffa Therese från jobbet utanför Urquinaona metro. Packat med folk ute , det värsta jag vet och kyligt också. Väntade på henne. Hon kom med sina kompisar och hämtade en grej från henne och pratades lite med dom.
Vid 22.00 kom jag hem och tog det lite lungt tills min älskling kom. Vi tänkte gå och kolla lite på Merce i placa Espanya men sen ville han inte gå längre. Vi sov oss rätt så tidigt vid 2 och vi var trötta.


bild på Merce parad utanför jobbet

Lördag gick vi upp vid 14 och var så hungriga. Tillslut bestämnde vi att käka ute på Hollywood foster. Vi åkte till Glories och åt där.


Första tallrik som vi delade tillsammans Den friterade ringarna var Lök! men den smakade inte så dåligt.


beställde sen hamburger pommes , min älskling stor biff med pommes och sås.
Hollywood foster är amerikansk restaurang . Den var lite dyr och jag tyckte inte att den var så god .
Efter det gick vi till stan för att köpa hans book och gick på fina paret Åsa och Daniel. Kul och see dom.
Sen drog vi hem och gick till mataffären.
Senare frammåt kvällen bestämnde vi stanna hemma tillslut. Vi kollade på en spansk film. Sen blev vi hungriga och lagade mat vid 2.


Det blev picnic i mitt rum på min säng medan vi skrattade och kollade på våran favorit Big bang theory.
Drack lite vin och jag däckade sen min älskling vid 4.

Söndag vaknade jag flera ggr pga min älskling hade så ont i huvudet . Jag vet inte vad han har på huvudet som kliar hela tiden och sen får han smärta. Han vägrar gå till doktorn så han får dricka sin smärt stillande medel som inte hjälper så mycket.
Gick till affären och köpte pizza men vi kunde inte laga mat förrän 16 pga min huskamrat använde köket med sina gäster.
Sen kollade vi på Chainsaw Massacare 1-2 vilken hemsk händelse uff .
Nu så sitter jag ensam i mitt rum, planer för ikväll blev ingenting tillslut. Ska nog gå och lägga mig tidigt, för imorgon är det Ny vecka ny dag :-).
Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar