onsdag 15 september 2010

life is full of shit sometimes


Ibland har man sina dåliga dagar som idag. Man blir irreterad och arg, när jag blir arg ledsen och irreterad så händer det att det rinner tårar på mina kinder. Tänker att livet har sina upp och ner oavsett av allt skulle jag aldrig kunna tänka mig sälja min själ till djävulen och få det perfekta livet , eller kanske jag kan för att få slippa allt det här.
Det är alltid nånting om inte idag imorgon eller nästa vecka. Kan inte jag bara få leva i fred och fröjd bara en enda gång? please!!
Jag vill bara ge upp ibland men jag får inte, jag kan inte, det går bara inte. Livet var mycket lättare när man var yngre allt man vet var leka sova och äta, men nu är det Stor skillnad. Man kan inte leka längre och inte bara sova och äta heller. Sånt är livet ive gotta face it alone! men ibland önskar jag att jag kunde bara spotta ut saker och ting när jag ville eller springa iväg och lämna den som den är...but i guess im so wrong.
Published with Blogger-droid v1.5.8

1 kommentar:

  1. Livet är som ett spel och vi brickorna i spelet.
    vissa saker måste trycka ner än till botten för att man ska passera och komma över det och sedan bli starkare som människa.
    Det får oss att lättare hantera nästa sak som kommer och slipper bli en chock.
    Det alltid tufft under dom perioderna, speciellt när man befinner sig ensam i ett land som inte är ens eget, Been there done that together with you! Något vi lärt oss att aldrig ge upp och det har gjort oss till dom vi e idag!

    Jag vet att du är stark och klarar av det mesta även detta kommer du klara och kommer må bra !
    Du är en underbar människa.
    älskar dig tjejen =) // din bästa vän D

    SvaraRadera