onsdag 3 augusti 2011

What are words


Sista dan på Mornington hotell som jag kan varmt gott rekommendera!!! Ska lätt boka där nästa gång.

Så fick vi ta med oss mamma hem från Karolinska sjukhuset. 4 timmars körning hemmåt i den varma underbara vädret. Mamma kräktes 2 ggr i bilen tur att hon hade med sig spy påsen från sjukhuset. Resan gick väldigt fort. Nu åkte hon med min pappa till eksjö sjukhuset eftersom hon inte mådde bra alls. Vissa sjukhus personalen här i Sverige är verkligen dryga ena orsak varför mamma vill inte stanna kvar på Karolinska sjukhus och tvingade sig själv att åka hem.
Får se hur länge hon kommer stanna där på Eksjö sjukhuset.

De hade den här pilates boll på vart enda dubbel rum på hotellet. Hade bara lust och ta med mig dom.

Hemlängtat till Barcelona blir ännu mer större just nu har jag inget planerat jag tror jag får skjuta upp körkortet tills nästa sommar max 1 månad i Sverige man blir rastlös vara här långa 3 månader. Hoppas mamma mår bättre innan dess.

Ska snart vila imorgon kväll hämtar vi våran hund Blackie har saknat honom så otroligt mycket även om det mycket "jobb" att gå ut med honom ibland hehehe. Han trivs på hund pensionat i alla fall.
Vi hörs

One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar