tisdag 2 augusti 2011

Out of the blue

Hello,

Kom tillbaka från karolinska sjukhus.
Vi är fortfarande på hotellet. Vi checkade ut 11.30 för att vi trodde att mamma fick åka hem efter besöket på sjukhuset så ytterligare en dag till. Hon mår bättre men kräktes väldigt mycket även bara av att dricka vatten stackars mamma!. Nu är vi här och checkade igen på ett likadant rum.

Igår kl 18 mötte jag min goda vän Mariela på Bromma plan och handlade lite mat och dricka sen tog vi tunnelbanan till henne en station där ifrån. Lägenheten hon bodde med sin kille var jätte fin och söt. Vi var ensamma. Vi gjorde grillad kyckling sallad och drack vin och rosa champagne. Blev lite lullig där till slut. Pappa hämtade mig kl 23.00
Hade trevligt och väldigt kul att träffa henne igen vi syns snart igen Marri =).
När jag kom hem tittade jag på lost på datorn även om jag var 95% trött och sömnig hann kolla 5 minuter och somnade gott. Var lite trött när jag steg upp vid 09.30.

Går och dagens bilder kommer här.





Fick lägga up en bild på hennes lägenhet här. Tog med mig min mac för att lyssna på musik och internet . Älskar hennes hörn soffa!!




Middag igår som vi gjorde eller det var rätt sagt Marri och jag tittade på med champagne.




och det blev vin från sydafrika. Super gott smakade nästan som champagne fast lite söt.




Dagens lunch var på Solna wärdshus framför Karolinska sjukhus. Rostbiff med sås sallad och kokt potatis.





SOlna wärdshus här sitter min pappa och läser sin dags tidning AFTONBLADET som vanligt.





Och jag- väldigt trevlig och sitta där ute på deras "gård".









Där fanns en lite hund hus står " TINDRA OCH BESS" Antar att lilla söta hunden de hade heter Bess och så var det en super fin tiger katt fast mörkbrun orange röd heter TIndra?




Lilla söta hunden =)

Vi hörs ,

One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar