lördag 20 augusti 2011

One love

Hej,

Finns inte så mycket att säga men ändå vill jag skriva nånting. Vad kan jag skriva om? Veckans planer? Helgen?, tankar, funderingar, drömmar? Ne jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva den här gången.
Kan börja med att jag har spenderat helgen med plugg. Jag börjar egentligen på distans skolan på måndag men vill börja redan nu i förväg. Inte vill jag spendera 3 år läsa gymnasie kurser. Jag vill gå i universitet redan och få bli mäklare nångång. Blir jag det ska jag lätt bosätta mig i usa (har alltid varit mina drömmar). Ne men idag har jag pluggat 6 timmar utan ens att tänka på det började med spanska piece of cake och svenska. Så jag har gjort måndagens uppgifter men där stannar inte jag utan forsätter samma tempo.

Längtar att få åka hem till Barcelona och vara på det nya sovrummet som min älskling har möblerat om. Allting är nytt förutom klädskåpet som inte behöver ersättas. Fattas bara våran säng som passar till rummet ..hmm allting är lixom 2meter vi måste hitta en som är 190-195. Det bästa är att jag fick äntligen stor spegel som är skruvat fast på väggen från tak till golvet wehoo. Ska bara köpa små lampor runt om så det blir som en make up studio ;). Det viktigt när man ska sminka sig och enda som finns är dåligt ljus. Man vill inte se ut som en clown när man kommer ut heller.

Längtar tillbaka till mitt gamla liv ska försöka ändra min biljet den 2:a september. Jag längtar verkligen inte till festande ufff...den där smaken av vodkan ufff. Jag tror aldrig att jag kommer dricka sprit mer i mitt liv kanske cocktails men inte som jag gjorde förut nee.





One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar