torsdag 18 augusti 2011

Prova everyday mineral gratis


Vill bara tilläga att man kan få prova everyday minerals via deras hemsida. Du betalar endast för frakt som är 6 dollar. Du väljer din färg grupp själv valde jag TAN-MATTE av den får man 7 olika färg som du kan prova som matchar din ton. Gjorde det precis nyss så den kommer om en vecka. Själv använder jag bareminerals är jätte nöjd med dom men kan hända att ibland på dagarna började klia lite så jag ska nu byta till Everyday mineral jag har hört att den är mycket bättre och t.o.m det bästa mineral sminket. Den är matte för oljig hy som jag. Håller mer än bare minerals alltså hela dagen plus ingredienserna är 100% ekologisk/natural dvs det kommer inte klia som bare minerals gjorde. Hört att det många kännt likadant med bare minerals. PLus everyday minerals är billigare och har flera olika färger än BM och så klart så täcker det mer än BM but less is more you mer du lägger you mer det blir.

länken : http://www.everydayminerals.com/store/try-me-free/base/tan-1.html





One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar