fredag 12 november 2010

U fooled me once. but u cant fool me twice!



Hallå! Hur mår ni alla idag?:-) Jag mår lite trött hade mycket att göra på jobbet idag allt är inte i ordning så vi får alla möjliga ärenden på engång. Nu som sagt veckan slut nästan.


Igår träffade jag på någon som jag hade inte förväntat mig. Stod utanför mitt hem och pratade med min älskling kom den jä vla filipinska bögen Mitch och skällde på mig. Kände inte igen honom först sen ropade han mitt namn. Den här bögen har lurat mig massa gånger. Hyrde ett rum hos honom första gången jag var här i barca fyra år sen. Nu är han arg för att jag har inte kontakt med honom och massa brev får han varje dag etc. Hade lust ge honom bitch slap hårt, han fattar inte att jag inte vill ha med honom att göra bögjävel, ful och idiot? Grrr. Nästa gång han vågar prata med mig kommer jag trampa på hans fot, spotta på honom. Ne nu överdriver jag. Jag ska ge honom min värsta smile:-)

Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar