torsdag 4 november 2010

I wish i was 15 life was just a game back then


hej gott folk! Jag är inne på min irritations cirkel hatar det! är väldig irriterad på mig själv har så mycket och säga vill säga så mycket till vissa som bl.a min rums kamrat eller hon som 'äger' lägenheten. Ångrar jag mig nånting i mitt liv så är det nog varje gång jag håller käften till en fel människa som jag ej borde hålla käften om jag vill få det sagt. Vissa gången får jag skylla mig själv för jag kommer aldrig vara den som säger vad jag tycker och tänker till en. Den delen av mitt liv kan jag därför säga att jag är inte fullvuxen nog. Jag vågar inte jag har inte den starka vilja att stå på mina egna ben och säga rak ut framför ansikte till någon. No wonder why ive been fooled so easily many times so ive gotta change that!. Jag är så trött på sättet jag behöver hyra ett rum av någon som resten av spanska folket gör det är den största nackdelen att bo i detta landet. Ett år kanske ok men inte om man ska 'bosätta ' sig här which i hopefully will not have too in one more year or sooo. grrr im soo irritated so im out!
Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar