lördag 20 november 2010

nothing to do





Glass är god =)...min favorit är chocklad med mandel mums..

Julen kommer snart och manga har redan börjat jul handla oooh vad kul jag älskar jul en av det bästa jag vet. I ar kommer jag nog fira det med min älsklings familj va kul det kommer bli=). Han sitter i mitt rum och pluggar vi hade velat ga ut ikväll men efter den dagen pa bröllopet fran vin till champagne till shots massa shots uff vi madde verkligen illa efterat, men det inte varje dag nagon gifter sig so why not.

Lämnade min klänning som jag hade pa bröllopet synd att jag hade inte tagit en full kropps bild med den klänning, gillade inte den sa mycket men den var söt , svart tub lite ballong med svarta rosor sag ut som en liten princessa pa den.

Hörde att min hunds bror Rex dog han var tvungen att avlida hade cancer =( hoppas jag hinner se min hund innan den dör , huhuhu världens bästa vovve).

ja maste dra ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar