fredag 19 november 2010

Better than i thought


" bilder ovan jag min älskling och hans mormor till höger, hans mormors syster bredvid mig och hans coola morbror i mitten."

Tja! Hur är det med er alla? Själv är jag sjuk förkylning och är täpp i näsan , annars mår jag bra! Igår var jag på bröllöp min älsklings kusin gifte sig kl 11.30 . Det var ingen stor kyrk bröllöp utan var på en sånt dom ställe med all närmaste. Det gick fort och sen gick vi till en restaurang och åt god mat massa drickor och massa skratt :-) det var bättre än vad jag trodde. Första gången träffar jag nästan hela släkting och de var helt underbara spanjorer från Galicia. Vi kom hem vid 19 och alla var packad. Vi gick och la oss tills 22.30 sen lagade min älsklings mamma middag till oss och gick och la oss igen. Underbar dag som tur var det soligt och fint väder.
Hade dåligt batteri på min mobil och tog bara en bild massa bilder kommer sen och visar upp här:-).
Det var tur att det största är över dvs träffa hela släkting, nästan vågar jag prata mer!wehooo.
Idag gick jag inte på jobbet var helt sjuk hoppas må bättre imorgon.
Hade bäst ?
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar