måndag 15 november 2010

R.I.P My cousin 1986-nov 15 2010


Everything around me right now are black and white .
Låser in mig i mitt rum och bara sörjer och tänker på alla goda minner vi hade tillsammans.
Det börja med att jag drömnde om min mamma i natt och fick ett sms vid 7.40 på morgonen. Jag kollade inte förrän 9.00. Fick sms av mamma att min kusin dog i morse. Min värld bara stannade tiden och allt runt omkring mig.
Ringde upp mamma och hon bara grät och grät. Tycker så synd om henne ville bara där krama och trösta henne. Vi kan inte heller åka till Filippinerna och vara där med alla :-( .
Det sista gången jag såg och umgicks med honom var 4-5 år sen. Jag frågar gud varför?? Han och hans syster,bröder och mamma är som min egen familj.

Frågade mamma hur han dog, så var det så att han var så deprimerad och igår kramade han hans mamma och sa hur mycket han älskade henne ..dom gömnde alla knivar så han inte gör sig själv illa som förut kapade han sin ena handled framför oss alla, jag trodde jag skulle svimma . Idag imorse så sov han extra länge än vanligt. Efter 3hr tyckte hans mamma att han sov för länge, hon ropade på honom öppnade dörren och där var han hängde sig och tog sitt eget liv! Hans store bror svimmade flera gånger när han kom. Min mormor vet inget annars skulle hon få hjärtattack och inte min morbror hans pappa som är i Saudi Arabia och jobbar. Den här veckan kommer alla släktingar samla och det snackas om 100om inte mer. Många är utomlands som vi och kan inte komma:-(.?
Ringde min supervisor på jobbet och kunde inte sluta gråta. Ska ringa till Filippinerna sen...min favorit och en av den närmaste kusin. Han blev bara 24år.RIP MY COUSIN WE ALL LOVE YOU?
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar