onsdag 3 november 2010

My boyfriend inspires me in so many ways...


Hallå! Dag 3 i November yehaa! Idag var jag ledig tills idag imorgon jobbar jag som vanligt igen. Skönt att få jobba. Har inte gjort så mycket det senaste dagarna. Pluggat spanska så att jag kommer förbättra mig. Min pojkvän är min privat lärare och han är grym:-). Vad har ni gjort alla det senaste dagarna?. Börjar på att bli hungrig har inte ätit middag än samnt måste göra matlåda för imorgon. Är faktiskt sugen på att plugga snart måste höra av mig till komvux i sverige om att plugga vissa ämnen på distans. Cos i now finally know what i want in life after 23years har visste jag inte vad jag ville now im gonna go for it. Min pojkvän inspirerar mig så mycket att han fick mig tänka tills där its now or never!.


Biblioteket som påminner mig om Harry Potter. Där kommer jag plugga istället för hemma år 2011 och ska göra min man sällskap han är väldig duktig på att plugga inte undrar på att han är jävligt smart:-)


Ser ni taket? den är enormt och grymt.
Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar