söndag 26 december 2010

Christmas


Portal del angel

Shopping centrum i barcelona


HEllo!,

Goodagens, har inte kunnat blogga var hemma hos min älskling och hans familj sedan i onsdag och är här fortfarande. Julen är redan över =( men nyar är kvar!.

Vi firade "noche buena" i fredags som är julafton , at middag hos min älsklings moster och hans kusin och alla andra. Godmat, synd att jag hade ingen kamera dock, men minne far det bli i mitt huvud.

Hela fredag var jag ledig sa gick runt med min älskling, han fick välja sin present eftersom jag gav honom skor som han inte riktigt gillar. Han är ingen sports skor människa , han gillar eleganta skor , sa han fick välja istället. Efter flera affärrer vi hade kollat hittade vi en snygg svart skor till han som han kan ha som vardags och även fester. Sen gick vi till elcorte ingles och kollade efter present till hans mamma och mormor.

Det blir det här som jag köpte som present, fast jag har designat det själv, väl säga jag köpte allt för sig som jag ville ha i den samnt korgen.
2 Champagne flaskor
1 vinflaska
Massa kakor och godis och choklad samnt köpte jag dom här blommorna.
Jag var helt nöjd och de var det ocksa!!.

I lördags sa gick vi upp vid 13.00 och visste inte att folk skulle komma hit och fira jul vid 14.00 sa det bara vakna och duscha och fixa sig. Nästan samma folk kom hit hemma hos älsklingen igar förutom hans nygifta kusin och bruden var hit.God mat blir det igen !! Jag älskar jul och för mig det bästa med julen är att kunna sitta tillsammans med alla andra, äta godmat skratta och dricka.

Tog en bild pa min älsklings hund =) älskar bilden !!

Ska nog hem och hämnta nagra nya kläder om jag ska stanna hit tills imorgon. Mandag är jag ledig. Sa trakigt hemma därför har jag spenderat mest av tiden här hos dom.

Ha en forsättning trevlig ldag allihoppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar