torsdag 9 december 2010

Christmas sooon


Halloj! Tiden går så fort och imorgon är det fredag redan!.
Idag efter jobbet gick jag ner till Sephora och köpte ny brunkräm som egentligen heter foundation och vad chockad jag blev när jag såg färgen som passade till mig hud.


Från näst mörkaste färg det har från make up forever nr.175 tills den nya som jag har köpt nr 155. Egentligen så är jag ändå mörk än jag brukar vara slutet av året porslin vit nästan uff hatar det så fult på mig.
Snart är det jul och planerar vad jag ska ge till mina nära och kära. Jag älskar ge bort julklappar än att få en. Jul för mig är det högsta tiden där man firar med sina nära och kära , äta god mat , skratta och bara umgås.
Önskade bara att det snöade här i Barcelona också som i Sverige, vit jul ska det vara.
Nu ska jag dra haaaajdå!.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar