torsdag 2 december 2010

Amazing book



Ätnligen läste klar boken. Jag ger den 10-10. Gillar ni detektive mord så måste ni läsaboken!. Wow det kändes som jag har kollat på en hel serie. Jag brukar inte läsa böcker men den här är GRYMNT SKRIVET!

VAD HANDLAR BOKEN OM?
Boken handlar om en 14 åring flicka blev dragen full av sin pappa och bråkade med sin mamma. Dagen efter hon vaknat är ingen hemma ingen åt frukost eller liknande . Ingen spår. Hennes mamma,store bror och pappa är borta. 25år senare fortfarande letar efter sin familj. Ingen vet vart de har tagit vägen om det lever, döda?...uuuf grym bok ni måste bara läsa den. Jag rös när jag läste boken.


Sist men inte minst köpte jag äntligen snygga kavaj från h&m :-) ville ha lite större fanns inte dock endast 34, men som tur passar dej mig precis.
Nu ska jag gå lägga mig godnatt!.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar