onsdag 8 december 2010

8th of December- another day off



Jobbar inte idag normalt så brukar vi göra det när det är en röd dag och tjäna extra fet cash, men inte idag i måndags var det också en röd dag fick jobba då.
Ska skriva en liten sammanfattning om det jag har gjort det senaste dagarna.




Vi gick till Catwalk club i fredags, älsklingens kompisar skulle komma men tillslut kom de aldrig så vi bestämnde gå till catwalk i alla fall. Vi tog bilen för första gången. Det var helt tomt på nedre våning och uppe hiphop rnb var det lagom fullt. Vad fan har folk tagit vägen det ändå en fredag tänkte jag. Vi stannade där tills 4 sen drog vi hem fulla var vi lite läskigt köra bil men det kommer nog inte hända igen.







Dricker min röd lambrusco som vanligt:-).







Har på mig lösögon fransar! Oooh så fina, första gången jag satte på mig själv och det tog mig 30mins hahaha.








Ska nog börja använda sånt . Behöver inte sminka så mycket, brunkräm + lösögonfrasar + lite kajal = klar:-) .

I lördags stannade vi hemma, gick till stan åt våran favorit kebab. Köpte lite jul pynt till mitt rum och en liten värmare som värmer rummet, äntligen slutar jag frysa!. Sen såg vi på dexter serien såg väl 5 avsnitt som är 50mins lång per avsnitt så jävla bra serie!. Lagade den goda recepten mammas köttbullar med brun sås potatis och sallad i söndags mmmums.

Måndag fick jag skjuts till jobbet skönt bli skjutsad ibland.

Snart är det jul, längtar! :-). Ska städa mitt rum och duscha haajdå


Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar