söndag 12 december 2010

Blue











Tja! Alla,


Här är jag i min pojkväns hem. Vi käkade lunch nyss med hans mamma. Ïgar var vi i stan i biblioteket och studerade tills de stängde vid 20.00 och drog hemat hos han och t.o.m soved över där. Det redan söndag och imorgon ska man upp och jobba igen.


Min mobil slutar ladda =(, sa är jag nog tvungen att lämna in den imorgon till vodafone sa att de kan laga den. Ingen internet för mig förutom helgerna i 15-20 dagar. Som manga vet har min datorn gatt sönder flera manader tillbaka sa jag levde med mobilen som funkade super bra förutom det senaste dagarna har den slutat fungera. Klarar inte mig utan den, förhoppningsvis jag kan fa lana min älsklings bärbar än sà länge, han har ända en till dator hemma.


Min underbara mobil, ska bara säga att den slar Iphone 1 eller 4 lätt!!.

*Den väger knappt

* Plattare skärm

* större skärm än Iphone

* 8gb

* otroliga bilder pa 8mgpx

* har manga egenskaper

* Den är som min lilla dator

* internet är grym

* video bilder som pa youtube är super bra

* bra ljud

* och sà SNYGG!!!

so for me SONY ERICSSON X10 is the shit!!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar